Všeobecné podmínky
K vyplnění elektronické přihlášky je nutné se zaregistrovat ke svému účtu. V účtu následně vybíráte a přihlašujete konkrétní taneční kurzy.
Vyplněná elektronická přihláška je nezávazná a neznamená rezervaci místa v kurzu či rezervaci členství v Dance Club Inferno. Platnou se stává po úhradě kurzovného nebo členského příspěvku v předepsané výši.
Potvrzená přihláška v systému stvrzuje, že dítě bude navštěvovat hodiny Dance Club Inferno z.s. a budou uhrazeny všechny závazky tím vzniklé.
Elektronickou přihlášku nelze přijmou bez potvrzení souhlasu se zpracováním osobních údajů a potvrzení těchto všeobecných podmínek DC Inferno. Plné znění GDPR naleznete ZDE.
Všechny online tréninky se nahrávají a jeho účastníci souhlasí s jeho nahráváním v rámci podmínek GDPR klubu. Pokud se na videu při online výuce objeví nečlen klubu, automaticky poskytuje souhlas s nahráváním.
Úhrada příspěvků: Podklady k platbě Vám budou automaticky zaslány do e-mailu po odeslání elektronické přihlášky.
Při následujících platbách Vám budou informace o platbách zasílány automaticky do e-mailu. Informace odcházejí na e-mail uvedený při odeslání přihlášky. Zákonný zastupce je odpovědný za aktuálnost údajů.
Také je možnost uhradit příspěvky v hotovosti a to pouze Olze Žákové na tréninkových hodinách oproti potvrzení.
Slevy z příspěvků jsou uvedeny v systému elektronické přihlášky.
Slevy se nevztahují na zimní soustředění, letní tábor, sóla, dua, freestyle, průprava.
Úhrady příspěvků jsou vždy do:
1.pololetí do 30.9
2.pololetí do 31.1.
Příspěvky na kostým: výše příspěvků je vždy zveřejněna na stránkách klubu a je zasílán informační e-mail s platebními podmínkami.
Soutěžní skupiny hradí zálohu 2000kc do 30.11. Doplatek hradí v průběhu dubna, který bude závislý na získání dotací. V případě, že klub získá dotace, bude hradit část kostýmu do maximální výše 50% z ceny ušití kostýmu.
Kurzy hradí příspěvek na kostým a rekvizity v průběhu celé sezony. Částka je vždy uveřejněna na webových stránkách a zaslána do e-mailu nebo sms. Částka obsahuje vratnou zálohu 500Kč a půjčovné dle druhu kostýmu (půjčovné je určeno a vyčištění kostýmů a opravy)
Kurzy se řídí rozvrhem vyhlášeným před začátkem taneční sezóny. Hodiny se automaticky nekonají ve dnech, na něž připadají termíny školních prázdnin a státních svátků.
Ochrana majetku účastníků kurzu: Účastníci by neměli přinášet s sebou na hodiny cenné věci (šperky, mobily) ani větší obnosy peněz. Pokud se tak stane, odložte vše cenné k lektorovi na určené místo na sále. V případě ztráty či odcizení přinesených věcí není možné požadovat náhradu škody. Za všechny odložené věci ručí zákonný zástupce či tanečník sám.
Minimální počet pro otevření kurzu je 5 účastníků.
Člen soutěžní skupiny hradí dopravu na soutěže autobusem. Doprava na soutěže je autobusem povinná. Vlastní doprava je pouze do Prahy nebo po dohodě.Částka k úhradě bude vždy předem oznámena na členské zóně a vybírána v autobuse.
Dítě je povinné účastnit se všech tanečních soutěží. Veškeré termíny jsou uvedeny v kalendář akcí.
Docházka: V případě absence 5 a více hodin za pololetí a opakovaná neúčast na soutěžích, může být dítě vyřazeno ze soutěžní skupiny nebo ze soutěžní choreografie pro danou sezonu, nevzniká tím nárok na vrácení uhrazených příspěvků.
Tanečník při účastni na soutěži je povinen zaplatit startovné v den konání soutěže. V případě, že se tanečník (soutěžní skupiny i kurzy) soutěže nezúčastní, hradí startovné dané pro soutěž a případně i dopravu na následujícím tréninku (neplatí při řádné omluvě minimálně 14 dní předem). Absencí se rozumí neomluvené hodiny ze všech důvodů. Povinností rodičů je omluvit dítě v případě, že se neúčastní tréninku, a to buď formou sms zprávy nebo komentářem v členské zóně na www.dcinferno.cz. (členská zóna platí pro soutěžní skupiny)
Storno podmínky: Účastníkovi kurzu nevzniká nárok na vrácení kurzovného při překážkách vzniklých z jeho strany, které mu zabraňují v řádné docházce. O vrácení kurzovného je možno požádat pouze v případě dlouhodobého onemocnění (více než 6 týdnů) nebo v případě vážného úrazu účastníka, vždy však pouze na základě předložené lékařské zprávy. Stornovací poplatek v tomto případě činí 50% ze zůstatku ceny kurzovného.
Účastníkovi kurzu nevzniká nárok na vrácení příspěvků při vzniknu mimořádných událostí, které klub nemůže ovlivnit (obecní nařízení, přírodní živly, vládní nařízení apod.) Výuka je nahrazena prostřednictvím online výuky, o které jsou všichni rodiče informováni a následně nahrazení tréninku v nejbližším možném termínu.
V případě, že dítě přestane navštěvovat soutěžní skupinu, bude naúčtována zbývající část kostýmu, kterou hradil klub. Tato částka bude převedena na účet klubu nejpozději do 14 dnů ode dne ukončení členství v tanečním klubu. Kostýmy jsou majetkem klubu. V případě kurzů (přípravek disco, street), zapůjčuje klub taneční kostýmy za manipulační poplatek, který je zveřejněn na stránkách a zaslán e-mail. Všichni jsou povinni zapůjčený kostým po skončení soutěží neprodleně vyčištěný vrátit. Pokud není kostým vrácen, bude klubem vystavena faktura na uhrazení celé částky za zapůjčený kostým.
Všichni účastníci tanečních kurzů byli při nástupu do kurzu poučeni o bezpečnosti při výuce.
Doporučení: Vzhledem k tomu, že se jedná o kolektivní sport a je tedy možnosti úrazu, prosím, abyste děti pojistili úrazovou pojistkou. V případě úrazu na tréninku, jsou zákonní zástupci informováni lektorem.
Veškeré informace týkající se tanečních hodin a soutěží budou v čas zveřejňovány na internetových stránkách v aktualitách a pro soutěžní skupiny v členské zóně.
Informace pro odběratele klubového oblečení: